Return of the Jedi

Ca toate lucrurile frumoase, concediul a trecut lasand in urma sa aroma de ambrozie a Greciei impreuna cu spoilerul spate de la masina, care zace ucis pe Ipsarion, invins de drumul pentru capre care statea intre mine si apusul vazut din cel mai inalt punct al insulei.

Ca toate lucrurile urate, am gasit Romania si Bucurestiul in acelasi loc in care le lasasem, cu doua saptamani in urma.

Ca toate femeile din viata mea, pisica si-a dat demisia si a decis sa infrunte viata pe cont propriu, aruncandu-se de la etajul doi spre libertate, cu doua zile inainte de plecarea mea in concediu. Nici afisele cu WANTED si nici cele in care ii promiteam un contract mai bun nu au reusit sa o aduca inapoi acasa. Dar am sa continui sa o astept… o perioada – pana expira mancarea de pisica pe care i-o cumparasem pentru concediu.

Cand am plecat in Grecia, am fost absolut convins ca voi scrie la blog in fiecare noapte. Mi-a iesit abia in a treia zi. Ce coincidenta… Tot atunci l-am intalnit si pe Marijean. Dar eu nu cred in coincidente… Probabil a fost din cauza horoscopului sau destinul s-a jucat cu mine in acea zi.

Cand m-am intors din Grecia, am fost convins ca voi posta ceva pe blog. Dar nu prea am facut lucruri interesante, pe care sa le etalez mandru aici sau pe Facebook. Navigatul cu panze pana la apus, navigatul cu motor (by myself) pana ramai fara benzina si dai la lopeti pana la mal, fumatul in caiac sau pe SUP in timp ce privesti pasiv la soarele rosu care se ineaca-n mare, nu se pot compara cu mahmureala care ma tine treaz pentru a putea vedea rasaritul pe superba plaja din Vama Veche.

Nu poti compara urcarea si coborarea unui munte in lumina amurgului, cu moartea suflandu-ti in ureche, din prapastia care te asteapta in stanga, si nici condusul pe timp de noapte prin serpentinele din Thassos, cautand intunericul noptii in fiecare curba taiata rapid, cu adrenalina pe care ti-o poate produce un selfie facut pe o plaja din Mamaia, alaturi de nota de plata, idiot de mare.

Iar divingul liber, fara butelie, nu iti va oferi niciodata libertatea pe care ti-o da jetul de apa si saunele de la Therme.

Asa ca am decis ca nu am nimic interesant de povestit din concediu si nu am mai postat la intoarcere.

Cand am plecat ziua urmatoare in Brno, sa vad motoGP-ul, eram sigur ca am sa postez ceva pe blog legat de acest eveniment. Horoscopul (nu coincidenta) a facut ca acesta etapa sa aiba loc la exact aceeasi data cu cel mai mare eveniment anual din galaxie… UNTOLD. Mi-am dat seama ca orice articol as reusi sa debitez… niciodata nu va avea impactul social al unei postari cu sau despre UNTOLD. Nu poti compara niste genii muzicale PLAY / PAUSE cu nebunii de pe motociclete, care se alearga in cerc, pana vad steaguri in fata ochilor.

Chiar daca iti plac motocicletele, postarea mea ti s-ar fi parut banala. Asta pentru ca nu ma pricep la motociclete. Imi place sa la privesc, dar nu inteleg nimic din ele… exact ca filmele japoneze. Urasc senzatia de frica pe care mi-o provoaca calaritul motocicletei, iar persoanele care folosesc doar motocicleta ca mijloc de transport normal sunt complet idioate, dupa parerea mea.

Postarea mea ar fi fost doar despre acei nebuni care se invart unul dupa altul, cu viteze de 360km/h, ai caror cai de otel produc un zgomot mai teribil decat o eruptie vulcanica si se joaca cu moartea, doar pentru a ma face pe mine sa ma bucur de adrenalina proprie, atunci cand ii privesc. Sincer… UNTOLDUL este de 1000 de ori mai tare. Iti dai seama cat de tare trebuie sa fie, sa cheltuiesti o gramada de bani, pentru a asculta aceleasi melodii pe care le ai si pe telefon?! Pentru toate celelalte, exista MasterCard.

Astazi eram sigur ca nu voi posta nimic. Noua secretara, pe care am angajat-o in locul lasat liber de BLU, m-a tinut ocupat toata noaptea si dimineata nu imi mai regaseam absolut nici un gand pierdut printre cearceafuri. Dar nu despre ea am vrut sa scriu acum.

Pentru ea este rezervata postarea de maine seara. Astazi am dorit doar sa imi anunt revenirea pe Canapea si sa imi cer scuze pentru lipsa ineptiilor din ultimele zile.

Cavalerul Jedi s-a reintors! Wasssss Upppppppp!!!!